tirsdag 1. september 2009

Søndagstur, 6.9

Håper alle som kan (spillere og familie) blir med på tur til Storheia. Satser på start klokka 1130 fra parkering ved Henriksåsen, retning Elgsethytta, bikke til venstre over Rundheia, nord-vest for Kvistingen før Storheia nås (høyeste punkt i Bymarka). Turen er vel ca. 5 km hver vei i lett terreng (dette vet sikkert dere trøndere bedre enn meg).

Håper som sagt at så mange som mulig blir med. Tilogmed Tom Norli tok Kongsvinger med på tur inn i skogen her i forrige uke, så det kan være sunt å bare være på tur sammen J. Om resten av familien ikke kan, håper jeg at spilleren kan alliere seg med ei venninne som har skyss slik at flest mulig fra laget blir med. Dersom skyss ikke ordnes internt så si fra til meg, så skal jeg prøve å koordinere skyss (mob 930 58 812).

Vet det kan være tøft for en fjortis å møte opp 1130, men bikker klokka tolv så begynner det å bli folksomt oppe i marka (+ at halve dagen er gått mener nå jeg da J ).

Ta med matpakka, drikke, sitteunderlag, osb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar